Seipark Oy uudisti brändinsä – uusi sivusto ja moderni ilme nyt käytössä 

Seipark Oy uudisti brändinsä vastaamaan nykyistä toimintaansa ja tulevaisuuden tarpeita. Yhtiön uusi verkkosivusto on julkaistu tänään, ja se avaa oven modernimpaan ja yhtenäisempään Seiparkiin. 

Seipark Oy uudisti brändinsä vastaamaan nykyistä toimintaansa ja tulevaisuuden tarpeita. Yhtiön uusi verkkosivusto on julkaistu tänään, ja se avaa oven modernimpaan ja yhtenäisempään Seiparkiin. 

Brändiuudistus modernin toiminnan tarpeisiin 

Seiparkin toimitusjohtaja Mika Mäntykoski kertoo, että brändiuudistusta oli suunniteltu jo vuonna 2020, mutta koronapandemia siirsi projektin aloitusta. 

”Pandemian alkaessa maailma meni uusiksi, ja brändiuudistus jäi säästötoimien jalkoihin. Käynnistäessämme aseman pysäköintilaitoksen esisuunnitteluvaihetta, nousi brändiuudistus jälleen pöydälle”, taustoittaa Mäntykoski. 

”Pian avattava P-asema on tärkeä osa toimintaamme parhaalla mahdollisella sijainnilla kaupungissa, joten brändiuudistus tuntui luonnolliselta osalta yhtiömme kehitystä.” 

Aiempi ilme on palvellut Seiparkia hyvin, mutta se on luotu yli kymmenen vuotta sitten, jolloin yrityksen omat pysäköintitalot olivat Mäntykosken mukaan vasta pilke toimitusjohtajan silmissä. Nyt Seiparkilla on jo kolme omaa pysäköintitaloa ja yksi vuokratalo. 

”Vanha ilme ei enää venynyt kattamaan nykyistä toimintaamme. Oli aika lähteä liikkeelle puhtaalta pöydältä.” 

Yhtenäinen kokonaisuus pysäköintitaloille ja Seiparkille 

Brändiuudistus on toteutettu yhdessä Myynninmaailman asiantuntijoiden kanssa. Uudistuksessa otettiin huomioon paitsi yhtiön nykyiset ja tulevat tarpeet, myös sen tavoitteet viestinnän yhtenäistämisessä. Brändiuudistuksen yhteydessä on tarkisteltu ja päivitetty myös yhtiön missio, visio ja toimintaa ohjaavat arvot. 

”Ennen Seipark Oy ja pysäköintitalot nähtiin vähän erillisinä. Esimerkiksi Toriparkki on pitkään ollut toimintamme kruununjalokivi, mutta nyt meillä on useampi pysäköintitalo samalla laatutasolla. Halusimme tuoda nämä kaikki yhtenäisesti esiin ja vahvistaa yrityksemme tarinaa niiden takana”, Mäntykoski summaa. 

Uusi verkkosivusto avattu ja visuaalinen ilme alkaa näkyä 

Tänään avattu uusi verkkosivusto toimii uudistuksen näkyvimpänä osana. Lisäksi pysäköintitalojen opasteet ja muu visuaalinen materiaali alkavat päivittyä uuden ilmeen mukaiseksi askel kerrallaan. 

”Uusi sivusto ja päivittyvät opasteet ovat vasta alkua. Tulemme jatkossa kehittämään palvelujamme ja ensimmäinen näistä on avauksemme pyöräpysäköinnin maailmaan, Pyöräparkki Asema. Se tuo pyöräilijöille uudenlaisen, turvallisen pysäköintivaihtoehdon aseman läheisyyteen”, kertoo Mäntykoski. 

Brändiuudistus kuvastaa yhtiön kasvua ja kehitystä vuosien varrella. Uudistettu ilme yhdistää yhtiön pysäköintitalot ja niiden tarjoamat palvelut saumattomasti yhteen. 

”Brändiuudistus vahvistaa asemaamme luotettavana, modernina ja paikallisena pysäköintipalveluiden tuottajana omassa kotikaupungissamme”, Mäntykoski niputtaa.